Pagājušās nedēļas nogalē jau diviem esošajiem Valsts un pašvaldību vienotie klientu apkalpošanas centriem Aloja un Salacgrīvā pievienojās vēl septiņi. No 10.marta E–pakalpojumu dažādību un e vides iespējas vienuviet var izmantot un maksimāli tuvu dzīvesvietai saņemt pašvaldību un valsts iestāžu pakalpojumus, konsultācijas, kā arī praktisku palīdzību darbā ar datoru, internetu un e-pakalpojumiem, Limbažu novadā tagad var Ainažos, Staicelē, Liepupe, Skultē, Pālē, Umurgā, Limbažos un , protams Alojā un Salacgrīvā.
Limbažu Valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru atklāja Limbažu novada pašvaldības vadītājs Dagnis Straubergs, novada dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja Antra Kamala.
Pašvaldības vadītājs uzsvēra, “šo centru izveide ir svarīga novada iedzīvotājiem, kuri visdažādākos Valsts un pašvaldības pakalpojumus tagad varēs saņemt tuvāk savai dzīves vietai. Tas būs gan laika, gan finanšu ietaupījums. Paldies projekta īstenotājiem.”
Savukārt Antra Kamala neslēpjot prieku un gandarījumu par paveikto, pateicās kolēģiem par emocionālo atbalstu un kopīgo darbu, kas rezultējies ar septiņu Valsts un pašvaldības vienoto klientu centru atklāšanu.
Par centru izveidi, uzsverot īstu komandas darbu, pateicās kolēģi no Ainažiem, Liepupes, Skultes un Pāles.
Limbažos, Rīgas ielā 16, izveidotajā Valsts un pašvaldības vienoto klientu centrā apmeklētājiem būs iespēja strādāt vienam pašam, klientu kabinetā, neskaidrību gadījumā viņš ar zvanu pogu izsauks darbinieci no klientu centra, kura palīdzēs tikt galā ar neskaidrajiem jautājumiem, savukārt citos klientu centros iedzīvotājs strādās individuāli pie datora, darbinieks palīdzēs tikt galā ar neskaidrībām. Pagaidām iedzīvotāji VPVKAC pakalpojumus varēs saņemt uzreiz, ja veidosies rinda, darbinieki vienosies par konkrētiem tikšanās laikiem.
7.martā Limbažu novadā darbu uzsāka jauni septiņi valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centri:
Limbažu pilsētas klientu apkalpošanas centrs - Centrālās pārvaldes ēkas 1.stāvs Rīgas iela 16, Limbaži, LV-4001, tālrunis 64023003;
Staiceles pilsētas klientu apkalpošanas centrs - Lielā iela 7, Staicele, Limbažu novads, LV-4043, tālrunis 64023030;
Ainažu pilsētas klientu apkalpošanas centrs - Parka iela 16, Ainaži, Limbažu novads, LV-4035, tālrunis 28653675;
Liepupes klientu apkalpošanas centrs – “Mežgravas”, Liepupes pagasts, Limbažu novads, LV-4023, tālrunis 64020142;
Skultes klientu apkalpošanas centrs - Pagastmāja “Mandegas”, Skultes pagasts, Limbažu novads, LV-4025, tālrunis 64065278;
Umurgas klientu apkalpošanas centrs - U. Sproģa iela 5, Umurga, Limbažu novads, LV-4004, tālrunis 29142824;
Pāles klientu apkalpošanas centrs - Skolotāju iela 2, Pāle, Pāles pagasts, Limbažu novads, LV 4052, tālrunis 25415157
Klientu apkalpošanas centru darba laiks:
- Pirmdiena 8.00-12.00 13.00-18.00
- Otrdiena 8.00-12.00 13.00-17.00
- Trešdiena 8.00-12.00 13.00-17.00
- Ceturtdiena 8.00-12.00 13.00-17.00
- Piektdiena 8.00-12.00 13.00-16.00
- Sestdiena Slēgts
- Svētdiena Slēgts
VPVKAC klients varēs saņemt informāciju par Nodarbinātības valsts aģentūras, Uzņēmumu reģistra, Pilsonības un migrāciju lietu pārvaldes, Valsts darba inspekcijas, Valsts ieņēmumu dienesta, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras, Valsts Zemes dienesta e-pakalpojumiem un palīdzību e-pakalpojumu lietošanā, kā arī informāciju par valsts iestāžu tuvāko reģionālo struktūrvienību, tās darba laikiem un pieteikšanās kārtību.
Pakalpojumu centru darbību nodrošinās pašvaldība un pašvaldības klientu centros šobrīd strādājošie darbinieki, un centri darbojas saskaņā ar vienotiem principiem, nodrošinot klientiem vienkopus gan pašvaldību pakalpojumus, gan noteiktus valsts pakalpojumus.
Līdz gada beigām Limbažu novada pašvaldība plāno atvērt vēl piecus Valsts un pašvaldību klientu apkalpošanas centrus: Viļķenes pagastā, Vidrižu pagastā, Katvaru pagastā, Brīvzemnieku pagastā un Braslavas pagastā.
Jauno Valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru izveidei papildu VARAM dotācijai pašvaldība nodrošina līdzfinansējumu 30% no VPVKAC izveides izdevumiem un 50% no VPVKAC uzturēšanas izdevumiem.
Pieprasītākie valsts pārvaldes pakalpojumi pagājušajā gadā bija Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras pakalpojumi un Valsts ieņēmumu dienesta pakalpojumi.