Jau ziņots, ka no 1. jūnija Latvijas Republikā ir uzsākta digitālo Covid-19 sertifikātu izmantošana. Savus digitālos Covid-19 sertifikātus iedzīvotāji var izveidot tīmekļvietnē www.covid19sertifikats.lv, pieslēdzoties ar kādu no drošas piekļuves līdzekļiem (internetbanku, eID u.c.).
Savukārt, iedzīvotāji, kuri nelieto internetu vai nevar pieslēgties tīmekļvietnē www.covid19sertifikats.lv ar kādu no drošas piekļuves līdzekļiem, savus digitālos Covid-19 sertifikātus var saņemt kādā no tuvumā esošajiem valsts pārvaldes vienotajiem klientu apkalpošanas centriem. Sākumā iedzīvotāji aicināti noskaidrot, kurš tuvumā esošais klientu apkalpošanas centrs jau ir uzsācis sertifikātu izsniegšanu.
To var izdarīt, zvanot pa tālruni 8989, vai lūdzot kādam ģimenes loceklim, tuviniekam apskatīt informāciju Nacionālā veselības dienesta tīmekļvietnes www.vmnvd.gov.lv sadaļā “Digitālais Covid-19 sertifikāts”.
Limbažu novada pašvaldības Klientu apkalpošanas centrā (kac@limbazi.lv +371 64023003, Rīgas iela 16, 1. stāvs), digitālo Covid-19 sertifikātu papīra formātā iedzīvotāji varēs saņemt jūlijā – par šī pakalpojumu pieejamību un saņemšanas kārtību tiks ziņots.
Pirms došanās uz centru, ar to ir jāsazinās lai uzzinātu klientu apkalpošanas kārtību Covid-19 epidēmijas apstākļos. Ja tas būs nepieciešams, jāveic pieraksts uz konkrēto dienu un laiku. Līdzi jāņem personu apliecinošs dokuments (pase vai personas apliecība).
Ierodoties klientu apkalpošanas centrā, būs jāaizpilda un jāparaksta veidlapa. Centra darbinieks vizītes laikā sagatavos iedzīvotāja digitālo Covid-19 sertifikātu un izsniegs to papīra formātā.