Skaitītāja rādījumu turpmāk jānodod no katra mēneša 20. līdz 25. datumam izmantojot:
1. tiešsaistes rēķinu apkalpošanas un saziņas vietni un mobilo lietotni bill.me;
2. pa tālruņa Nr. 64023089; 64023088 vai mob.tālr.nr. 29492589 (WatsApp, SMS);
3. elektroniski uz e-pasta adresi klients@lkslimbazi.lv.
Pēc skaitītāja rādījumu nodošanas, rēķins samaksai par saņemto pakalpojumu, tiek nosūtīts elektroniski uz klienta norādīto e-pastu vai uz klienta mājas adresi.
Samaksu par ūdenssaimniecības pakalpojumu sniegšanu var veikt:
1. Tiešsaistes rēķinu apkalpošanas un saziņas vietnē bill.me (komisijas maksa 2% no maksājuma summas).
2. Ar bankas pārskaitījumu:
SIA „Limbažu komunālserviss”
Mūru iela 17, Limbaži, LV-4001
Vien. reģ.nr. 46603000255
AS SEB banka, konta Nr. LV68UNLA0013000508001;
AS Luminor bank, konta Nr. LV10RIKO0002013280030;
AS Citadele banka, konta Nr. LV86PARX0012581650001;
AS Swedbank, konta Nr. LV33HABA0551045593788.
Veicot maksājumu ar bankas pārskaitījumu, maksājuma mērķī jānorāda klienta Nr. un skaitītāja rādījumus.
3. VAS Latvijas Pasts pasta nodaļās.
4. Veikalu “Maxima” tīklā. Lai veiktu maksājumu ir nepieciešams SIA „Limbažu komunālserviss” grāmatvedības sagatavots rēķins ar svītrkodu, kurā ietverta maksājamā summa, un uzrādot šo rēķinu pārdevējam/kasierim “Maxima” veikala kasē, ir iespēja veikt rēķina apmaksu. Lai sagatavotu rēķinu Klientam ir jāpaziņo savu skaitītāju rādījumi SIA „Limbažu komunālserviss” klientu nodaļai vai uzņēmuma grāmatvedībai rēķina sagatavošanai, kā arī jābūt norādītai elektroniskai e-pasta adresei, uz kuru nosūtīt sagatavoto rēķinu. Maksājumu veikšanai arī var izmantot ar VAS Latvijas Pasta starpniecību saņemto rēķinu ar svītrkodu. Veikala “Maxima “ komisijas maksa rēķina apmaksai ir 0.50 centi par vienu rēķinu.
Publicēts: 07.05.2020.