SIA Limbažu slimnīca no šī gada pirmā jūlija ir uzsākusi jaunu pakalpojumu “Informatīvās īsziņas un robotzvana saņemšana”. Pakalpojums ne tikai atvieglos darbinieku ikdienas darbu, bet arī atgādinās pacientam par plānoto vizīti vai izmeklējumu. Automatizētie apziņošanas risinājumi ļaus ātrāk sasniegt “SIA Limbažu slimnīca” klientus. Šobrīd pakalpojums darbojas testa režīmā.
Pakalpojuma pilnveidošana notiks pakāpeniski. Robotzvanu un informatīvo īsziņu pacients saņems par izmeklējumiem un ārsta vizītēm, bet pagaidām nesaņems par stacionāru, dienas stacionāru, rehabilitāciju un zobārstniecību.
Lai atvieglotu pieteikšanos slimnīcas pakalpojumiem, SIA Limbažu slimnīca piedāvā izmeklējumam pieteikties arī caur slimnīcas mājaslapu vai eveselibaspunkts.lv. Šobrīd attālināti ir iespējams pieteikties rentgenam un elektrokardiogrāfijai.
SIA Limbažu slimnīcas valdes locekle Liene Česle atklāj, ka gaidīšanas rindas mēdz būt ļoti garas, tāpēc pacientiem mēdz aizmirsties par pierakstu un slimnīcas darbiniekam pie telefona jāpavada liels laiks, lai cilvēku sazvanītu. Dažkārt pacienti arī aizmirst un uz plānoto pakalpojumu neierodas, tādējādi liedzot to saņemt kādam citam. Šī iemesla dēļ nolemts ieviest robotzvanu un informatīvās īsziņas. Nākošais solis ir pilnveidot zvanu centru.
Slimnīcas vadītāja atzīst, ka pakalpojuma saņemšanas pirmajās dienās ir novērots cilvēku apjukums vai šī saņemtā īsziņa, vai zvans ir krāpniecība. Tāpat arī cilvēki domā, ka, ja pakalpojumam ir pieteikušies poliklīnikā, tad saņemtā ziņa no slimnīcas nav adresēta viņam. Slimnīcas vadītāja uzsver, ka SIA Limbažu slimnīca un poliklīnika ir viena iestāde, taču atrodas katra savā ēkā. Līdz ar to informāciju par pierakstu klients saņems par pakalpojumiem, kas atrodas gan poliklīnikas, gan slimnīcas ēkā.
Saņemot informatīvo īsziņu, saņēmējs var uz to atbildēt īsziņas veidā, ja gadījumā vēlas atteikt pierakstu. Atbilde jānorāda ar precīzu informāciju un burtu lielumiem jeb tā pat kā būs norādīts īsziņā. Katram klientam ir sava individuālā burtu kombinācija. Numurs no kura tiks saņemts zvans vai īsziņa ir 23230393. Sākumā saņēmējs saņems robotzvanu, bet pēc tam īsziņu.
Īsziņas piemērs: Labdien, Jums ir pieraksts Limbazu slimnica uz oftalmologs, 03.07.2023 09:15. Lidzi janem gim.arsta nosutijums. Ja nebusiet sutiet atbildes sms ar kodu CAL esr9.
Vairāk informācijas par jauno pakalpojumu iespējams uzzināt, sazinoties ar “SIA Limbažu slimnīca”.