Projekti, fondu aktualitātes

Limbažu novada pašvaldība īsteno Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) līdzfinansētu projektu “D.Noriņas ģimenes ārsta prakses attīstība Umurgas pagastā”.

Projekta mērķis ir uzlabot kvalitatīvu veselības aprūpes pieejamību, jo īpaši sociālās, teritoriālās atstumtības un nabadzības riskam pakļautajiem iedzīvotājiem, attīstot veselības aprūpes infrastruktūru.

Ārste D. Noriņa iznomā telpas pašvaldības īpašumā esošas ēkas 1.stāvā Ulda Sproģa ielā 9, Umurgas pagastā. Gadu gaitā tās ir fiziski nolietojušās.

Telpu vienkāršotai atjaunošanai gada sākumā izstrādāta būvniecības ieceres dokumentācija. Maijā veikti būvniecības un būvuzraudzības iepirkumi. Telpu atjaunošanas darbu veikšanai saņemti sešu būvkomersantu cenu piedāvājumi. Par pretendentu, ar kuru slēdzams līgums, atzīts SIA “ALMI”. Tā piedāvātā cena bija viszemākā - 20266,90 eiro.

Līgumu ar būvnieku paredzēts noslēgt tuvākajās dienās un telpu atjaunošanas darbus uzsākt jūnija vidū. Trīs mēnešu laikā tiks veikta prakses grīdu un elektroinstalācijas atjaunošana, radiatoru restaurācija, durvju nomaiņa, cilvēkiem ar kustību traucējumiem pieejamu WC telpu izveide un citi kosmētiski uzlabojumi. Paredzēta arī telpu funkcionalitātes uzlabošana - izveidojot pāris jaunas starpsienas, personāla darba telpām tiks izmantota daļa no plašās uzgaidāmās telpas. Rezultātā atbrīvosies daļa prakses telpu, ko būs iespējams izmantot ēkā esošās veco ļaužu mītnes “Cerība” vajadzībām.

Būvniecības laikā ārsta prakse tiks izvietota Umurgas kultūras nama telpās.
Projekta kopējās izmaksas tiek plānotas līdz 27352,66 eiro, tajā skaitā 17952,66 eiro Limbažu novada pašvaldības, 8500,00 eiro ERAF līdzfinansējums un 900,00 eiro Valsts budžeta dotācija.
Projekts tiek īstenots specifiskajā atbalsta mērķī 9.3.2. “Uzlabot kvalitatīvu veselības aprūpes pakalpojumu pieejamību, jo īpaši sociālās, teritoriālās atstumtības un nabadzības riskam pakļautajiem iedzīvotājiem, attīstot veselības aprūpes infrastruktūru”.


Informāciju sagatavoja
Anna Siliņa,
attīstības un projektu koordinatore